Recenzja Bell Light Lip TINT i TINT Lipstick

Light Lip TINT i TINT Lipstick to bardzo intensywnie reklamowane w ostatnio 2 nowe kosmetyki do trwałego makijażu ust. Tak się składa, że otrzymałam je do przetestowania od marki Bell i mogę podzielić się z Wami swoimi szczerymi wrażeniami o nich.





Zacznę od tego, że po otwarciu kosmetyków przeżyłam lekki szok :) Moim oczom ukazały się intensywne, ostre kolory! Jednak efekt jaki można nimi osiągnąć, jest całkiem inny niż może się wydawać.

Zacznę od Pomadki trwale barwiącej usta TINT Lipstick. Od Bell otrzymałam odcień 03. Poniżej widać, jak intensywny jest kolor pomadki oraz jak delikatnie wygląda na skórze.






Czy jest to pomadka trwale barwiąca usta? Ja nazwałabym ją raczej "Barwiącą pomadką ochronną", ponieważ:

  • jej konsystencja i działanie cudownie ochrania i koi usta
  • nałożona na usta wygląda jak błyszczyk
  • nie można o niej powiedzieć, że trwale barwi usta

W takich kolorach jest dostępna (ja mam 03):


Podsumowując: moim zdaniem TINT Lipstick nie spełnia się jako Pomadka trwale barwiąca usta, ale jest obecnie moją ulubioną pomadką ze względu na działanie pielęgnacyjne, naturalny kolor i błysk oraz piękny owocowy zapach. Naprawdę polecam do codziennego makijażu. Jeżeli jednak liczysz na trwały i intewnsywny kolor, przyjrzyj się drugiemu produktowi.



Błyszczyk trwale barwiący usta Light Lip TINT to kosmetyk, który jest bardzo trwały. Nie chodzi tu tylko o utrzymywanie się kosmetyku na ustach, ale także o "wżeranie" się w nie barwników. Poniżej widać, jak prezentuje się na skórze odcień 10, który na żywo wygląda jak neonowy róż. Po takim nałożeniu na dłoń i wielokrotnym jej myciu, kolor był widoczny jeszcze na drugi dzień!








Trzeba przyznać, że jest trwały, jednak nie jest to mój ulubiony błyszczyk, ponieważ daje uczucie lekkiego szczypania lub chłodzenia, za co prawdopodobnie odpowiadają zawarte w kosmetyku składniki powiększające usta.

Błyszczyk występuje w 3 kolorach:




Gdyby miała okreslić te dwa produkty kilkoma słowami, byłyby to:

Pomadka TINT Lipstick: błysk, pielęgnacja, naturalność.
Błyszczyk Light Lip TINT: trwałość, szyk, chłodzenie.

Komentarze

Popularne posty