DERMEDIC Clinical - linia REGENIST i Stymulujący krem regenerujący ARS 3 URSOLICAL na noc



Marka DERMEDIC CLINICAL to dermokosmetyki, które zostały stworzone w oparciu o doświadczenie grup specjalistów (dermatologów, biologów, biotechnologów, technologów) z Instytutu Badawczo-Rozwojowego Biogened. Wieloletnie doświadczenie, najnowsze trendy w dermatologii estetycznej oraz innowacyjne podejście technologiczne znalazły odzwierciedlenie w stworzeniu rewolucyjnej linii dermokosmetyków przeznaczonych do skóry z objawami starzenia - REGENIST.


W ramach linii REGENIST dostępnych jest kilkanaście produktów, odpowiadających na problemy skóry wrażliwej, takie jak:


  • zmarszczki mimiczne
  • przesuszenie naskórka
  • opuchlizna wokół oczu
  • kurze łapki
  • wiotkość skóry
  • zmarszczki grawitacyjne



Ja wybrałam Stymulujący krem regenerujący na noc z kompleksem ARS 3°  Ursolical. Jest on wskazany dla osób w wieku 30-35 lat, o skórze wrażliwej z pierwszymi objawami starzenia się, czyli zmarszczkami mimicznymi oraz przesuszonym naskórkiem. Chociaż do 30-stki został mi jeszcze rok, uważam, że raz na kilka miesięcy mogę wesprzeć się takim produktem.





Krem zawiera następujące składniki aktywne:

  • Kompleks aktywny ARS 3° Ursolical:  Kwas ursolowy, Witaminę E, Olej migdałowy.
  • Kompleks składników nawilżających: Glicerynę, Dub Diol oraz Moisturizing Vegetal Micropatch.
  • Składniki aktywne pochodzenia roślinnego: wyciąg z korzenia żen-szeń oraz sok z brzozy.
  • Aloe Vera Gel, Phytosqualan oraz D-Panthenol


Nie są to silnie działające składniki, jak np. retinol, ale dla 30-latki o wrażliwej cerze więcej niż wystarczające. Są to składniki o działaniu regenerującym, nawilżającym i pobudzającym skórę do odnowy. Podoba mi się strategia pobudzania skóry do odnowy, a nie tylko gotowego dostarczania składników przeciwzmarszczkowych.


ARS 3°  Ursolical:

  • wzmacnia włókna kolagenowe poprzez aktywację ich wzrostu
  • pobudza proces syntezy elastyny, wzmacniając strukturę skóry
  • stymuluje regenerację naskórka
  • zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (TEWL)
  • chroni skórę przed wolnymi rodnikami
  • wspiera procesy  odnowy skóry podczas snu w warunkach spowolnionego metabolizmu
  • odbudowuje mikrouszkodzenia skóry i wzmacnia strukturę skóry, zapobiegając powstawaniu zmarszczek



TUTAJ możecie sprawdzić, jaki ARS będzie dla Was odpowiedni.




Moja opinia:

Pierwsze wrażenie po otwarciu tego kremu to skojarzenie z kremem Idealia marki Vichy. Przypomina mi go zarówno kolorem, jak i zapachem (chociaż Dermedic pachnie jednak mniej nachalnie). Zapach, skład i działanie produktu nie jest zbytnio zbliżone do Vichy, ale takie było moje pierwsze skojarzenie.

Po pierwszej aplikacji na noc wydarzyło się coś troszkę dziwnego, bo krem delikatnie podrażnił moje policzki, ale... podeszłam do niego po raz drugi i od tego momentu było już w porządku.

Wydajność kremu jest średnia. Starczył mi na ok. 6 tygodni codziennego stosowania. W tym czasie polubiłam go za właściwości regeneracyjne i nawilżające. Odnoszę nawet wrażenie, że stan mojej często podrażnionej skóry poprawił się. Nie wygląda też już na taką zmęczoną, a drobne linie wygładziły się. Polubiłam nawet "kobiecy" zapach tego kremu.

Może następnym razem wypróbuję wersję na dzień. TUTAJ możecie obejrzeć kremy.



Komentarze

Popularne posty