NINIO BIOlife Krochmal do kąpieli dla niemowląt i dzieci


Kąpiel w krochmalu jest znaną od lat metodą na potówki i różnego rodzaju podrażnienia. Przyznaję, że byłam zbyt leniwa, by przygotować samodzielnie taką kapiel, ale nie o lenistwo głównie tu chodziło. Problemem był mój brak wiary w skuteczność tej naturalnej metody...
Jednak kiedy dotarła do mnie informacja o gotowym produkcie, który można przetestować dzięki portalowi Kosmeland, spróbowałam swojego szczęścia. Udało się. Do testów otrzymałam opakowanie NINIO BIOlife, w którym znajdowało się 5 saszetek.







Krochmalu nie trzeba gotować i to jest w nim najpiękniejsze. Minusem może być cena, ale za lenistwo trzeba płacić :) Koszt jednej saszetki to ok. 4 zł. W sprzedaży dostępne są opakowania zawierające po 5 lub 10 saszetek krochmalu. NINIO BIOlife można zamówić np. w doz.pl, czyli w aptece internetowej, która umożliwia odbiór  produktów w wybranej aptece w swoim mieście (polecam).

NINIO BIOlife to preparat w 100% naturalny, oparty na skrobi roślinnej. Produkt jest przeznaczony do kąpieli niemowląt i dzieci z problemami skórnymi. Kąpiel z dodatkiem NINIO BIOlife polecana jest także dla skóry suchej oraz wrażliwej. Preparat jest szczególnie pomocny przy skórze skłonnej do występowania podrażnień, takich jak odparzenia, potówki lub wypryski alergiczne.




Jak przygotować kojącą kąpiel dla malucha?
Wystarczy wsypać zawartość saszetki do napełnionej wodą wanienki i wymieszać. Aby zapobiec pojawieniu się grudek, dobrze jest wsypywać produkt powoli, mieszając równocześnie wodę ręką. Główne zadanie krochmalu to kojenie skóry i to zadanie produkt spełnia. Jednak skóra mojej córki bardziej lubi emolienty. Dwie saszetki czekają w szafie na upały i ewentualne odparzenia lub potówki.


Producentem krochmalu jest Grupa ADAMED, która ma w portfolio m.in. dermokosmetyki Atoperal, Oeparol, Linoeparol oraz Atoperal Baby.


Komentarze

Popularne posty